Appelcom doet onderzoek hoe het mogelijk dat ze zodra het koud wordt de ketel, Base Cube van de firma Itho Daalderop, een fatale fout laat zien en alle warmte en het warme water verliest. En als ze pech heeft slaan door de straalkachel de stoppen door, ze vermoedt dat het niet toevallig is wellicht en hoort bij de treiteracties. Het gefluit van de ketel maakt ook de buren gek. De gasrekening bedroegen jarenlang 500 euro per maand. Voor een stukken fluitende ketel. Daar kwamen vaak hotelkosten bovenop. Zoals kort geleden nog het geval was. Ketel nummer 7 moet nieuwe software en het gasblok moet worden vervangen. Vanzelfsprekend op eigen kosten ook al zit er nog garantie op. De firma Brommer heeft deze ketel in het beheer en die wordt ook steeds rijker van Itho Daalderop. En consumenten mogen niet direct contact opnemen met Itho Daalderop en moeten via de Loodgieter hen bereiken. En als ik vraag of ze de hotelkosten willen vergoeden krijg ik nul op rekest. Dankzij de rechtsbijstand verzekering heb ik ketel nummer 7 gekregen want ze waren niet van plan het op te lossen. En moest toen zelf extreme kosten maken aan de installatie om hem aan Itho’s eisen te laten voldoen. De ketel heeft toen voor het eerst een jaar lang goed gewerkt. Appelcom schat dat de ketel die 2000 euro heeft gekost destijds ruim 50 000 euro onnodige schade heeft opgeleverd. En een paar keer moest de netbeheerder komen omdat de hoofdstop was doorgeslagen.

Zie onderstaande correspondentie.

: Re: [Ticket#910112027] Spoed Re: Spoed Re: AQ 24-ja309046
Geachte heren. 
Enkele jaren geleden heb ik van u deze ketel geplaatst gekregen. En met heel veel investeringen erbij een werkende ketel gehad, een jaar. Daarna begon het gedoe opnieuw. De firma brommer is degene die de ketel onderhoud. Het afgelopen jaar is deze firma zeker 30 x langs geweest  vanwege gefluit en storingen net als vorige jaar. De firma brommer stuurt elke keer een rekening ondanks dat het probleem niet wordt opgelost. Ik heb aan alle voorwaarden zoals nieuw overloopvat etc etc voldaan tegen enorme kosten. En nu valt de ketel alleen maar uit, De ketel kan nog steeds niet tegen stoken. Zodra dat moet valt hij uit. Deze maand alweer 6 keer en nu definitief.Gaarne uw oplossing. En is het goed als ik intrek neem in een hotel op uw kosten?Alvast hartelijk dank, Marije van AppeldoornMCC van AppeldoornRembrandtweg 3531181 GL Amstelveen 06 36270067
Op vr 16 jan. 2015 om 10:31 schreef marijevanappeldoorn <marijevanappeldoorn@gmail.com>:

Mijn monteur heeft u geprobeerd te bellen aantal keren tevergeefs.  Vandaar deze fotos. Ketel schiet om paar uur in f6 storing dus haast is geboden.  Het tel nr van mjjn installateur is 06 54337933. De ketel maakt overigens enorm kabaal ook. Het bevreemd me trouwens dat u niets zegt over 10 500 schadevergoeding. Dit wordt waarschijnlijk nog veel hoger als zo door de as vorst installatie kapot gaat en wjj in hotel moeten gaan zitten.  Vriendelijke groetenMarije van appeldoorn
Verzonden vanaf Samsung Mobile.

——– Oorspronkelijk bericht ——–Van: Itho Daalderop supportDatum:10-01-2015 15:30 (GMT+01:00)Aan: marijevanappeldoorn@gmail.comCc: henkvanappeldoorn@gmail.comOnderwerp: Re: [Ticket#910112027] AQ 24-ja3090465

Geachte mevrouw Appeldoorn,

Uit uw e-mails begrijp ik dat alle aanpassingen aan uw installatie zijn
afgerond,

Mijn vraag aan u,
Kunt u uw installateur vragen om contact met mij op te nemen?
Uw installateur kan aangeven welke wijzigingen zijn aangebracht zodat wij dit
kunnen archiveren.
Indien van onze kant akkoord, draag ik het dossier over aan onze account
manager die deze zaak zal afhandelen met uw installateur zoals wij eerder
hebben afgesproken.
Deze afspraak behelst het leveren van een nieuwe cv ketel.

met vriendelijke groet,

Patrick van Welzenes

Itho Daalderop Nederland
Support groep

[1]www.facebook.nl/ithodaalderop

* Wellicht dat in uw geval de garantietermijn is uitgebreid naar 5 jaar op
onderdelen doordat u of uw installateur het toestel online geregistreerd heeft
via [2]www.ithodaalderop.nl/garantie. U kunt dit nakijken via onze website :
[3]http://www.ithodaalderop.nl/serienummercheck

07-01-2015 16:20 – marijevanappeldoorn schreef:
  De installatie is nu aangepast zoals door firma brommer was ge offreert.  Ik
heb gevraagd of het uitmaakte wie de aanpassingen ging verrichten. Dat maakte
niet uit. Dib.heeft het aangelegd en heeft gisteren alles precies aangepast
zoals u had opgedragen. Ook ql had hij geen vertrouwen in deze oplossing.  Ik
heb weldegenlijk uw mail gelezen en daar naar gehandeld. De totale schade
zonder aanschafprijs bedraagt dus nu 10500. Of hoeveel de rechter mij zal
toekennen. Ik zie een nw ketel zsm tegemoet. 
  Vriendelijke groeten
  Marije van appeldoorn

   Verzonden vanaf Samsung Mobile.

——– Oorspronkelijk bericht ——–
  Van: Itho Daalderop support
  Datum:07-01-2015 15:35 (GMT+01:00)
  Aan: marijevanappeldoorn@gmail.com
  Cc: henkvanappeldoorn@gmail.com
  Onderwerp: Re: [Ticket#910112027] AQ 24-ja3090465

Geachte mevrouw Appeldoorn,

Ik heb uw e-mail gelezen,
Het verbaast mij dat u niet heeft gereageerd om mijn laatste e-mail van
10-12-2014, mogelijk heeft u deze e-mail niet gelezen.
Hieronder heb ik de tekst uit de email van 10-12-2014 geplakt met het voorstel
zoals wij ook telefonisch hebben besproken.
 

Geachte mevrouw Appeldoorn,

Wij hebben elkaar tijdens een prettig overleg telefonisch gesproken.
Hierbij ontvangt u mijn voorstel per e-mail.

Een cv installatie bestaat uit een cv ketel, installatie en
woning/opstellingsruimte.
In uw situatie heeft u diverse problemen ervaren die zowel aan de cv ketel als
aan de installatie en opstellingsruimte te wijten zijn.
Om tot een goede en werkende oplossing te komen is er afgelopen Februari een
installatie check uitgevoerd. Uit deze installatie check is gebleken dat er
enkele zaken aangepast dienen te worden.
Deze aanpassingen valt buiten de verantwoordelijkheid van Ithodaalderop als cv
ketel fabrikant.

Om mee te helpen het probleem definitief op te lossen zijn wij bereid u een
nieuwe cv ketel aan te bieden, echter onder voorbehoud dat ook de installatie
wordt aangepast.

Ik kan me voorstellen dat u twijfel heeft over de onafhankelijkheid van de
eerder uitgevoerde installatie check. Indien u dit wenst kunt u op kosten van
Ithodaalderop een second opinion laten uitvoeren door een erkend installateur.
Dit dient een installateur te zijn die ook onze goedkeur heeft.

In afwachting van uw antwoord,

met vriendelijke groet,

Patrick van Welzenes

Itho Daalderop Nederland
Support groep

[4]www.facebook.nl/ithodaalderop

* Wellicht dat in uw geval de garantietermijn is uitgebreid naar 5 jaar op
onderdelen doordat u of uw installateur het toestel online geregistreerd heeft
via [5] www.ithodaalderop.nl/garantie. U kunt dit nakijken via onze website :
[6] http://www.ithodaalderop.nl/serienummercheck

07-01-2015 12:10 – Marije van appeldoorn schreef:
  Beste heren,
  Gisteren zijn de door u verzochte aangepaste voorzieningen getroffen door uw
oud installateur Dennis. Hij heeft 3 uur lang de installatie nagelopen en geen
bijzonderheden kunnen vinden. Wel maakt de ketel een ongezond geluid. Ook
brandt hij veel te hard ook wanneer het niet nodig is. Dat verklaart hoge
gasgebruik.
  Ook heel apart is dat ik heb betaald voor een ketel type C5 en de ketel die
u heeft opgehangen is een C4. Ook vreemd dat uw eigen vertegenwoordigers
Dennis hebben verteld dat deze constructie mogelijk was.
  Ik houd u nog steeds aansprakelijk voor geleden schade, daar heb ik u verder
niet over gehoord.
  Vanmorgen had de ketel weer f6 storing terwijl alle radiatoren open staan en
is daarna erg moeilijk op gang te krijgen. Alweer de 2 storing in het nieuwe
jaar. Er kan dus nu zsm een nieuwe ketel worden geïnstalleerd. De kosten van
Dennis voor aanpassingen ga ik ook op u verhalen.

  Groeten
  Marije van Appeldoorn

  Doorgestuurde conversatie
Onderwerp: AQ 24-ja3090465
————————

Van: mcc appeldoorn <[7]mvappeldoorn@tele2.nl>
Datum: 25 september 2014 12:29
Aan: [8]dielemans@ithodaalderop.nl, [9]info@ithodaalderop.nl,
[10]klantenservice@ithodaalederop.nl
Cc: [11]henkvanappeldoorn@tele2.nl, [12]jacco@brommerbv.nl

Geachte Heer Dielemans,

Onderstaand correspondentie die ik met u heb gevoerd mbt ITHO aquamax.

Vanmorgen is een monteur van de firma Brommer B BV langs geweest om te
beoordelen of deze geiser bij hun in onderhoud kon komen.
In de zomermaanden heb ik de ketel een aantal keren moeten bijvullen. Hij
ontdekte dat de warmtewisselaar stuk is (alweer). Deze is nu 3x vervangen in 4
jaar, waar ik van op de hoogte ben in ieder geval.

De monteur heeft gebeld met ITHO, twee opmerkelijke zaken, de loodgieter
Dennis die de installatie heeft geplaatst heeft de ketel niet aangemeld, dat
kan dus niet zo zijn aangezien ITHO de 2e ketel heeft geplaats nadat de eerste
stuk was gegaan. Dennis heeft daar verder niets meer te maken gehad, u bent u
eigen toestel vergeten te registreren, maar dat kunt u vast in orde maken.

Ten tweede is er nu weer een enorm probleem met de ketel nog voor het
stookseizoen begint. Op de warmtewisselaar zat dan nog garantie, maar het
arbeidsloon moet ik nu zelf betalen. Dit zonder garantie dat ik probleemloos
de winter doorkom.

Ook staat er bij u in de computer dat ITHO slechts 2 x hier is geweest, u moet
waarschijnelijk naar de correspondentie voor de fusie met Daalderop gaan en
dat aub goed in het systeem zetten want het is een schamde hoe vaak u bent
geweest, en niet opschrijven betekent niet dat u niet bent langs geweest.

Beste meneer Dielemans, het wordt echt heel erg tijd dat u een nieuwe ITHO
ketel gaat plaatsen. Eentje zonder maandagstoornissen. Uw frima bezorgt mij en
alle loodgieters van Amstelveen en omstreken nachtmerries. Het is voor u een
kleine moeite om een ketel te vervangen voor een ander type. Alstublieft
meneer Dielemans, het is heel erg nodig. Zoals ik al eerder heb vermeld ben ik
een alleenstaande moeder met twee kleine kinderen die enorm hebben geleden
onder het voortduren uitvallen van de ketel, uw ketel. Ik heb geen geld om
zelf reparaties te betalen, ik ben er vanuit gegaan dat een nieuwe ketel goed
is. Niets bleek minder waar.

Ik zal  ookmijn rechtsbijstand inderdaad gaan aanspreken, ik ben het
slachtoffer van een ordinaire loodgieter ITho ruzie waarbij ieder elkaar zwart
maakt. Ik heb een dure nieuwe ketel die in de winter  niet werkt, wat een
reclame voor uw bedrijf.

Ik heb nu de firma Brommer uit Amstelveen als aanspreekpunt gelukkig en die
zal verder de ketel onderhouden.

Graag zie ik een nieuwe ketel, geïnstalleerd en wel, zsm tegemoet, met
vriendelijke groeten,

Marije van Appeldooorn

VORIGE EMAIL CORRESPONDENTIE

—–Original Message—–
 From: Marije van appeldoorn [mailto:[13]mvappeldoorn@tele2.nl]
 Sent: woensdag 12 februari 2014 16:29
 To: ‘Robert Dielemans’
 Subject: RE: Itho Services
 
 Beste meneer Dielemans,
 
 Dennis van installatie buro DIB is langs geweest. Hij gaat de installatie
 aanpassen zoals door uw installateur werd gewenst.
 Elke storing is dan in het vervolg voor itho want aan de installatie kan het
 niet liggen. Misschien kan uw installateur kijken of het correct is
 uitgevoerd.
 Mijn rechtsbijstands advocate gaat de zaak bestuderen.
 Met vriendelijke groet,
 Marije van Appeldoorn
 
 
 
 —–Original Message—–
 From: Robert Dielemans [mailto:[14]r.dielemans@ithodaalderop.nl]
 Sent: zaterdag 8 februari 2014 19:06
 To: Marije van appeldoorn
 Subject: Re: Itho Services
 
 Mw. Van Apeldoorn,
 
 Als het goed is heeft u inmiddels contact gehad met een van onze service
 monteurs.
 
 Met vriendelijke groet,
 
 Robert Dielemans
 Manager Business operations
 Itho Daalderop Nederland
 
 Op 8 feb. 2014 om 16:14 heeft “Marije van appeldoorn”
 <[15]mvappeldoorn@tele2.nl<mailto:[16]mvappeldoorn@tele2.nl>> het volgende
 geschreven:
 
 Dag,
 Vrijdag gaf de ketel een f 31 storing. Vandaag een f6.
 Het is een waanzinnig probleem , wilt u deze aub verhelpen?
 Alvast dank,
 Groeten
 Marije
 
 ________________________________
 From: Marije van appeldoorn [mailto:[17]mvappeldoorn@tele2.nl]
 Sent: vrijdag 31 januari 2014 7:37
 To: ‘Robert Dielemans’
 Subject: RE: Itho Services
 
 Geachte heer Dielemans,
 Dankuwel voor uw reactie. Er zijn zo’n tien verschillende Itho monteurs bij
 cv ketel geweest. De eerste ketel werd meteen in zijn geheel vervangen, de
 tweede na een tijd, de derde hangt nog steeds maar kreeg elk 2 maanden
 volledig nieuwe onderdelen. Alle monteurs gaven aan dat het lag aan de ketel
 en niet de installatie, die nieuw aangelegd is. Nu heeft de ketel het 10
 maanden uitgehouden en dat is doordat ik niet op alle slakken zou leg anders
 zou ik al veel eerder weer aan de bel getrokken hebben. Hij geeft heel vaak
 storing, nu elke nacht. Ik word wakker in een bijna bevroren huis en u neemt
 lekker eens de tijd.
 Ik heb aangegeven dat ik schadevergoeding wil hebben naast het feit dat het
 probleem nu eindelijk is definitief wordt opgelost. Zometeen val ik ook
 buiten de garantietermijn en kan ik elke keer honderden euro betalen omdat
 ik een verkeerd ketel heb gekocht. Ik ben een alleenstaande moeder met 2
 kinderen die voortdurend uit logeren moet gaan omdat haar nieuwe ketel het
 elke keer begeeft.
 Ik hoop dat u uw hand in eigen itho boezem steekt en niet Dennis de schuld
 gaat geven want dat is absurd, dat geeft alleen nog maar meer te denken.
 Gelukkig ben ik journalist en smul van uw verhaal.
 Ik zal uw nieuwe installatiebedrijf bellen.
 Marije van Appeldoorn
 
 
 
 From: Robert Dielemans [mailto:[18]r.dielemans@ithodaalderop.nl]
 Sent: donderdag 30 januari 2014 17:36
 To: [19]mvappeldoorn@tele2.nl<mailto:[20]mvappeldoorn@tele2.nl>
 Cc: Arjan van Rijnen; Sander Zuidgeest
 Subject: RE: Itho Services
 
 Geachte mevrouw Van Apeldoorn,
 
 Inmiddels hebben we omtrent uw probleem contact opgenomen met onze
 rayonmanager.
 Hij heeft ons ook aangegeven, dat de bij de installatie betrokken
 installateur D.I.B. in onze ogen ons ook geen constructieve bijdrage levert
 om de problemen in/aan uw cv-installatie goed op te lossen.
 Daarom willen wij u voorstellen, contact op te nemen met een bekende lokale
 dealer van Itho Daalderop die goede kennis van zaken heeft van de toegepaste
 ketel en de bijbehorende specificaties en richtlijnen van de bijbehorende
 installatie.
 
 Installatiebedrijf Albers
 Jan Benninghweg 61,
 1191 VL Ouderkerk a/d Amstel
 020-496 8047
 
 Deze partij “Installatiebedrijf Albers”, mag de garantie-gerelateerde
 werkzaamheden onder onze garantie voorwaarden oplossen, echter deze zal ook
 alvorens werkzaamheden te starten willen inventariseren welke
 aandachtspunten er in de installatie zijn. Dit omdat de aangegeven problemen
 wellicht niet volledig aan het toestel te wijten zijn, maar ook
 installatieafhankelijk zijn. Zulks ter onderzoek aan Albers
 
 Albers staat echter bekend als een zeer capabele dealer welke u goed kan
 adviseren en van dienst kan zijn, om de problemen definitief op te lossen.
 
 
 Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te kunnen zijn.
 
 Met vriendelijke groet,
 
 <image001.jpg>
 Robert Dielemans
 Manager Business operations
 Itho Daalderop Nederland
 
 
 Van: Robert Dielemans
 Verzonden: woensdag 22 januari 2014 9:46
 Aan: ‘[21]mvappeldoorn@tele2.nl<mailto:[22]mvappeldoorn@tele2.nl>’
 CC: Arjan van Rijnen; Sander Zuidgeest
 Onderwerp: Itho Services
 
 Geachte mevrouw Van Apeldoorn,
 
 Naar aanleiding van uw schrijven kunnen wij u als volgt berichten.
 
 Voor zover wij hebben na kunnen gaan, is de installatie
 geplaatst/onderhouden door D.I.B. Dennis Interieur Bouw te Amsterdam.
 Wij zullen in eerste instantie in contact treden met dit installatiebedrijf
 om uw situatie met hun te bespreken.
 
 Met vriendelijke groet,
 
 <image001.jpg>
 Robert Dielemans
 Manager Business operations
 Itho Daalderop Nederland
 
 
 
 
 <image002.jpg>
 
 
 Robert Dielemans | Manager Business Operations | Itho Daalderop Nederland
 
 [23]r.dielemans@ithodaalderop.nl<mailto:[24]r.dielemans@ithodaalderop.nl> |
+31 10
 427 85 67 | +31 6 51 13 9442
 
 
 _________________________________
 
 
 ____________________________________________________________________________
 _______
 
 
 
 <image003.jpg><[25]http://www.twitter.com/@ithodaalderop><image004.jpg><[26]http://w
 [27]ww.facebook.com/ithodaalderop><image005.jpg><[28]http://www.linkedin.com/company
 /itho-daalderop><image006.jpg><[29]http://www.ithodaalderop.tv>
 
 
 [30]www.ithodaalderop.nl<[31]http://www.ithodaalderop.nl> |
 Disclaimer<[32]http://zakelijk.ithodaalderop.nl/disclaimer> | Inkoop- en
 verkoopvoorwaarden
 <[33]http://zakelijk.ithodaalderop.nl/sites/default/files/basis_017_briefpapier_
 schiedam_met_voorwaarden.pdf>
 
 <image007.jpg>
 
 
 
 
 Itho Daalderop is van 3 t/m 7 februari a.s. aanwezig op de beurs VSK in de
 Jaarbeurs in Utrecht (Hal 8, stand E054). Meld u
 hier<[34]https://www.databadge.net/vsk2014/reg/register.php?link=374840266490489
 c2f45> aan voor een gratis toegangskaart.
 
 
 
 
 
 [cid:image5fc26e.JPG@389ed73c.4d8b60ed]
 
 
 Robert Dielemans | Manager Business Operations | Itho Daalderop Nederland
 
 
 [35]r.dielemans@ithodaalderop.nl | +31 10 427 85 67 | +31 6 51 13 9442
 
 _________________________________
 
 
 ____________________________________________________________________________
 _______
 
 
 [cid:imagec0ab36.PNG@2fdc7541.449b3393]
 <[36]http://www.twitter.com/@ithodaalderop>
 [cid:image5c61d4.PNG@e7680c51.498282ad]
 <[37]http://www.facebook.com/ithodaalderop>
 [cid:imagedadc13.PNG@f4e4f954.46b5c5ad]
 <[38]http://www.linkedin.com/company/itho-daalderop>
 [cid:image614db8.PNG@7d55bc8b.4fbc78a8] <[39]http://www.ithodaalderop.tv>
 
 
 [40]www.ithodaalderop.nl<[41]http://www.ithodaalderop.nl> |
 Disclaimer<[42]http://zakelijk.ithodaalderop.nl/disclaimer> | Inkoop- en
 verkoopvoorwaarden
 <[43]http://zakelijk.ithodaalderop.nl/sites/default/files/basis_017_briefpapier_
 schiedam_met_voorwaarden.pdf>
 [cid:image855d30.PNG@b5f70ec2.4289f5f4]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Itho Daalderop is van 3 t/m 7 februari a.s. aanwezig op de beurs VSK in de
 Jaarbeurs in Utrecht (Hal 8, stand E054). Meld u
 hier<[44]https://www.databadge.net/vsk2014/reg/register.php?link=374840266490489
 c2f45> aan voor een gratis toegangskaart.

– © 2014 Microsoft 

———-
Van: mcc appeldoorn <[45]mvappeldoorn@tele2.nl>
Datum: 25 september 2014 12:30
Aan: [46]henkvanappeldoorn@gmail.com, [47]marijesva@hotmail.com

— het doorgestuurde bericht volgt —

———- Doorgestuurd bericht ———-
From: mcc appeldoorn <[48]mvappeldoorn@tele2.nl>
To: [49]dielemans@ithodaalderop.nl, [50]info@ithodaalderop.nl,
[51]klantenservice@ithodaalederop.nl
Cc: [52]henkvanappeldoorn@tele2.nl, [53]jacco@brommerbv.nl
Date: Thu, 25 Sep 2014 12:29:18 +0200
Subject: AQ 24-ja3090465
Geachte Heer Dielemans,

Onderstaand correspondentie die ik met u heb gevoerd mbt ITHO aquamax.

Vanmorgen is een monteur van de firma Brommer B BV langs geweest om te
beoordelen of deze geiser bij hun in onderhoud kon komen.
In de zomermaanden heb ik de ketel een aantal keren moeten bijvullen. Hij
ontdekte dat de warmtewisselaar stuk is (alweer). Deze is nu 3x vervangen in 4
jaar, waar ik van op de hoogte ben in ieder geval.

De monteur heeft gebeld met ITHO, twee opmerkelijke zaken, de loodgieter
Dennis die de installatie heeft geplaatst heeft de ketel niet aangemeld, dat
kan dus niet zo zijn aangezien ITHO de 2e ketel heeft geplaats nadat de eerste
stuk was gegaan. Dennis heeft daar verder niets meer te maken gehad, u bent u
eigen toestel vergeten te registreren, maar dat kunt u vast in orde maken.

Ten tweede is er nu weer een enorm probleem met de ketel nog voor het
stookseizoen begint. Op de warmtewisselaar zat dan nog garantie, maar het
arbeidsloon moet ik nu zelf betalen. Dit zonder garantie dat ik probleemloos
de winter doorkom.

Ook staat er bij u in de computer dat ITHO slechts 2 x hier is geweest, u moet
waarschijnelijk naar de correspondentie voor de fusie met Daalderop gaan en
dat aub goed in het systeem zetten want het is een schamde hoe vaak u bent
geweest, en niet opschrijven betekent niet dat u niet bent langs geweest.

Beste meneer Dielemans, het wordt echt heel erg tijd dat u een nieuwe ITHO
ketel gaat plaatsen. Eentje zonder maandagstoornissen. Uw frima bezorgt mij en
alle loodgieters van Amstelveen en omstreken nachtmerries. Het is voor u een
kleine moeite om een ketel te vervangen voor een ander type. Alstublieft
meneer Dielemans, het is heel erg nodig. Zoals ik al eerder heb vermeld ben ik
een alleenstaande moeder met twee kleine kinderen die enorm hebben geleden
onder het voortduren uitvallen van de ketel, uw ketel. Ik heb geen geld om
zelf reparaties te betalen, ik ben er vanuit gegaan dat een nieuwe ketel goed
is. Niets bleek minder waar.

Ik zal  ookmijn rechtsbijstand inderdaad gaan aanspreken, ik ben het
slachtoffer van een ordinaire loodgieter ITho ruzie waarbij ieder elkaar zwart
maakt. Ik heb een dure nieuwe ketel die in de winter  niet werkt, wat een
reclame voor uw bedrijf.

Ik heb nu de firma Brommer uit Amstelveen als aanspreekpunt gelukkig en die
zal verder de ketel onderhouden.

Graag zie ik een nieuwe ketel, geïnstalleerd en wel, zsm tegemoet, met
vriendelijke groeten,

Marije van Appeldooorn

VORIGE EMAIL CORRESPONDENTIE

—–Original Message—–
 From: Marije van appeldoorn [mailto:[54]mvappeldoorn@tele2.nl]
 Sent: woensdag 12 februari 2014 16:29
 To: ‘Robert Dielemans’
 Subject: RE: Itho Services
 
 Beste meneer Dielemans,
 
 Dennis van installatie buro DIB is langs geweest. Hij gaat de installatie
 aanpassen zoals door uw installateur werd gewenst.
 Elke storing is dan in het vervolg voor itho want aan de installatie kan het
 niet liggen. Misschien kan uw installateur kijken of het correct is
 uitgevoerd.
 Mijn rechtsbijstands advocate gaat de zaak bestuderen.
 Met vriendelijke groet,
 Marije van Appeldoorn
 
 
 
 —–Original Message—–
 From: Robert Dielemans [mailto:[55]r.dielemans@ithodaalderop.nl]
 Sent: zaterdag 8 februari 2014 19:06
 To: Marije van appeldoorn
 Subject: Re: Itho Services
 
 Mw. Van Apeldoorn,
 
 Als het goed is heeft u inmiddels contact gehad met een van onze service
 monteurs.
 
 Met vriendelijke groet,
 
 Robert Dielemans
 Manager Business operations
 Itho Daalderop Nederland
 
 Op 8 feb. 2014 om 16:14 heeft “Marije van appeldoorn”
 <[56]mvappeldoorn@tele2.nl<mailto:[57]mvappeldoorn@tele2.nl>> het volgende
 geschreven:
 
 Dag,
 Vrijdag gaf de ketel een f 31 storing. Vandaag een f6.
 Het is een waanzinnig probleem , wilt u deze aub verhelpen?
 Alvast dank,
 Groeten
 Marije
 
 ________________________________
 From: Marije van appeldoorn [mailto:[58]mvappeldoorn@tele2.nl]
 Sent: vrijdag 31 januari 2014 7:37
 To: ‘Robert Dielemans’
 Subject: RE: Itho Services
 
 Geachte heer Dielemans,
 Dankuwel voor uw reactie. Er zijn zo’n tien verschillende Itho monteurs bij
 cv ketel geweest. De eerste ketel werd meteen in zijn geheel vervangen, de
 tweede na een tijd, de derde hangt nog steeds maar kreeg elk 2 maanden
 volledig nieuwe onderdelen. Alle monteurs gaven aan dat het lag aan de ketel
 en niet de installatie, die nieuw aangelegd is. Nu heeft de ketel het 10
 maanden uitgehouden en dat is doordat ik niet op alle slakken zou leg anders
 zou ik al veel eerder weer aan de bel getrokken hebben. Hij geeft heel vaak
 storing, nu elke nacht. Ik word wakker in een bijna bevroren huis en u neemt
 lekker eens de tijd.
 Ik heb aangegeven dat ik schadevergoeding wil hebben naast het feit dat het
 probleem nu eindelijk is definitief wordt opgelost. Zometeen val ik ook
 buiten de garantietermijn en kan ik elke keer honderden euro betalen omdat
 ik een verkeerd ketel heb gekocht. Ik ben een alleenstaande moeder met 2
 kinderen die voortdurend uit logeren moet gaan omdat haar nieuwe ketel het
 elke keer begeeft.
 Ik hoop dat u uw hand in eigen itho boezem steekt en niet Dennis de schuld
 gaat geven want dat is absurd, dat geeft alleen nog maar meer te denken.
 Gelukkig ben ik journalist en smul van uw verhaal.
 Ik zal uw nieuwe installatiebedrijf bellen.
 Marije van Appeldoorn
 
 
 
 From: Robert Dielemans [mailto:[59]r.dielemans@ithodaalderop.nl]
 Sent: donderdag 30 januari 2014 17:36
 To: [60]mvappeldoorn@tele2.nl<mailto:[61]mvappeldoorn@tele2.nl>
 Cc: Arjan van Rijnen; Sander Zuidgeest
 Subject: RE: Itho Services
 
 Geachte mevrouw Van Apeldoorn,
 
 Inmiddels hebben we omtrent uw probleem contact opgenomen met onze
 rayonmanager.
 Hij heeft ons ook aangegeven, dat de bij de installatie betrokken
 installateur D.I.B. in onze ogen ons ook geen constructieve bijdrage levert
 om de problemen in/aan uw cv-installatie goed op te lossen.
 Daarom willen wij u voorstellen, contact op te nemen met een bekende lokale
 dealer van Itho Daalderop die goede kennis van zaken heeft van de toegepaste
 ketel en de bijbehorende specificaties en richtlijnen van de bijbehorende
 installatie.
 
 Installatiebedrijf Albers
 Jan Benninghweg 61,
 1191 VL Ouderkerk a/d Amstel
 020-496 8047
 
 Deze partij “Installatiebedrijf Albers”, mag de garantie-gerelateerde
 werkzaamheden onder onze garantie voorwaarden oplossen, echter deze zal ook
 alvorens werkzaamheden te starten willen inventariseren welke
 aandachtspunten er in de installatie zijn. Dit omdat de aangegeven problemen
 wellicht niet volledig aan het toestel te wijten zijn, maar ook
 installatieafhankelijk zijn. Zulks ter onderzoek aan Albers
 
 Albers staat echter bekend als een zeer capabele dealer welke u goed kan
 adviseren en van dienst kan zijn, om de problemen definitief op te lossen.
 
 
 Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te kunnen zijn.
 
 Met vriendelijke groet,
 
 <image001.jpg>
 Robert Dielemans
 Manager Business operations
 Itho Daalderop Nederland
 
 
 Van: Robert Dielemans
 Verzonden: woensdag 22 januari 2014 9:46
 Aan: ‘[62]mvappeldoorn@tele2.nl<mailto:[63]mvappeldoorn@tele2.nl>’
 CC: Arjan van Rijnen; Sander Zuidgeest
 Onderwerp: Itho Services
 
 Geachte mevrouw Van Apeldoorn,
 
 Naar aanleiding van uw schrijven kunnen wij u als volgt berichten.
 
 Voor zover wij hebben na kunnen gaan, is de installatie
 geplaatst/onderhouden door D.I.B. Dennis Interieur Bouw te Amsterdam.
 Wij zullen in eerste instantie in contact treden met dit installatiebedrijf
 om uw situatie met hun te bespreken.
 
 Met vriendelijke groet,
 
 <image001.jpg>
 Robert Dielemans
 Manager Business operations
 Itho Daalderop Nederland
 
 
 
 
 <image002.jpg>
 
 
 Robert Dielemans | Manager Business Operations | Itho Daalderop Nederland
 
 [64]r.dielemans@ithodaalderop.nl<mailto:[65]r.dielemans@ithodaalderop.nl> |
+31 10
 427 85 67 | +31 6 51 13 9442
 
 
 _________________________________
 
 
 ____________________________________________________________________________
 _______
 
 
 
 <image003.jpg><[66]http://www.twitter.com/@ithodaalderop><image004.jpg><[67]http://w
 [68]ww.facebook.com/ithodaalderop><image005.jpg><[69]http://www.linkedin.com/company
 /itho-daalderop><image006.jpg><[70]http://www.ithodaalderop.tv>
 
 
 [71]www.ithodaalderop.nl<[72]http://www.ithodaalderop.nl> |
 Disclaimer<[73]http://zakelijk.ithodaalderop.nl/disclaimer> | Inkoop- en
 verkoopvoorwaarden
 <[74]http://zakelijk.ithodaalderop.nl/sites/default/files/basis_017_briefpapier_
 schiedam_met_voorwaarden.pdf>
 
 <image007.jpg>
 
 
 
 
 Itho Daalderop is van 3 t/m 7 februari a.s. aanwezig op de beurs VSK in de
 Jaarbeurs in Utrecht (Hal 8, stand E054). Meld u
 hier<[75]https://www.databadge.net/vsk2014/reg/register.php?link=374840266490489
 c2f45> aan voor een gratis toegangskaart.
 
 
 
 
 
 [cid:image5fc26e.JPG@389ed73c.4d8b60ed]
 
 
 Robert Dielemans | Manager Business Operations | Itho Daalderop Nederland
 
 
 [76]r.dielemans@ithodaalderop.nl | +31 10 427 85 67 | +31 6 51 13 9442
 
 _________________________________
 
 
 ____________________________________________________________________________
 _______
 
 
 [cid:imagec0ab36.PNG@2fdc7541.449b3393]
 <[77]http://www.twitter.com/@ithodaalderop>
 [cid:image5c61d4.PNG@e7680c51.498282ad]
 <[78]http://www.facebook.com/ithodaalderop>
 [cid:imagedadc13.PNG@f4e4f954.46b5c5ad]
 <[79]http://www.linkedin.com/company/itho-daalderop>
 [cid:image614db8.PNG@7d55bc8b.4fbc78a8] <[80]http://www.ithodaalderop.tv>
 
 
 [81]www.ithodaalderop.nl<[82]http://www.ithodaalderop.nl> |
 Disclaimer<[83]http://zakelijk.ithodaalderop.nl/disclaimer> | Inkoop- en
 verkoopvoorwaarden
 <[84]http://zakelijk.ithodaalderop.nl/sites/default/files/basis_017_briefpapier_
 schiedam_met_voorwaarden.pdf>
 [cid:image855d30.PNG@b5f70ec2.4289f5f4]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Itho Daalderop is van 3 t/m 7 februari a.s. aanwezig op de beurs VSK in de
 Jaarbeurs in Utrecht (Hal 8, stand E054). Meld u
 hier<[85]https://www.databadge.net/vsk2014/reg/register.php?link=374840266490489
 c2f45> aan voor een gratis toegangskaart.

– © 2014 Microsoft 

———-
Van: mcc appeldoorn <[86]mvappeldoorn@tele2.nl>
Datum: 25 september 2014 12:38
Aan: [87]dielemans@ithodaalderop.nl, [88]info@ithodaalderop.nl,
[89]klantenservice@ithodaalederop.nl
Cc: [90]henkvanappeldoorn@gmail.com, [91]jacco@brommerbv.nl

nog een keer met bijlage, excuus   

> Robert Dielemans
> Manager Business operations
> Itho Daalderop Nederland
>
>
> Van: Robert Dielemans
> Verzonden: woensdag 22 januari 2014 9:46
> Aan:
>'[92]mvappeldoorn@tele2.nl
> CC: Arjan van Rijnen; Sander Zuidgeest
> Onderwerp: Itho Services
>
> Geachte mevrouw Van Apeldoorn,
>
> Naar aanleiding van uw schrijven kunnen wij u als volgt
>berichten.
>
> Voor zover wij hebben na kunnen gaan, is de installatie
> geplaatst/onderhouden door D.I.B. Dennis Interieur Bouw
>te Amsterdam.
> Wij zullen in eerste instantie in contact treden met
>dit installatiebedrijf
> om uw situatie met hun te bespreken.
>
> Met vriendelijke groet,
>
>
> Robert Dielemans
> Manager Business operations
> Itho Daalderop Nederland
>
>
>
>
>
>
>
> Robert Dielemans | Manager Business Operations | Itho
>Daalderop Nederland
>
> [93]r.dielemans@ithodaalderop.nl
>| +31 10
> 427 85 67 | +31 6 51 13 9442
>
>
> _________________________________
>
>
> ____________________________________________________________________________
> _______
>
>
>
> > [94]ww.facebook.com/ithodaalderop>> /itho-daalderop>
>
>
> [95]www.ithodaalderop.nl |
> Disclaimer
>| Inkoop- en
> verkoopvoorwaarden
> > schiedam_met_voorwaarden.pdf>
>
>
>
>
>
>
> Itho Daalderop is van 3 t/m 7 februari a.s. aanwezig op
>de beurs VSK in de
> Jaarbeurs in Utrecht (Hal 8, stand E054). Meld u
> hier> c2f45> aan voor een gratis toegangskaart.
>
>
>
>
>
> [cid:image5fc26e.JPG@389ed73c.4d8b60ed]
>
>
> Robert Dielemans | Manager Business Operations | Itho
>Daalderop Nederland
>
>
> [96]r.dielemans@ithodaalderop.nl | +31 10 427 85 67 | +31 6
>51 13 9442
>
> _________________________________
>
>
> ____________________________________________________________________________
> _______
>
>
> [cid:imagec0ab36.PNG@2fdc7541.449b3393]
>
> [cid:image5c61d4.PNG@e7680c51.498282ad]
>
> [cid:imagedadc13.PNG@f4e4f954.46b5c5ad]
>
> [cid:image614db8.PNG@7d55bc8b.4fbc78a8]
>
>
>
> [97]www.ithodaalderop.nl |
> Disclaimer
>| Inkoop- en
> verkoopvoorwaarden
> > schiedam_met_voorwaarden.pdf>
> [cid:image855d30.PNG@b5f70ec2.4289f5f4]
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> Itho Daalderop is van 3 t/m 7 februari a.s. aanwezig op
>de beurs VSK in de
> Jaarbeurs in Utrecht (Hal 8, stand E054). Meld u
> hier> c2f45> aan voor een gratis toegangskaart.
>
>
>
>
>
>
>
> © 2014 Microsoft
>
 

———-
Van: Marije van appeldoorn <[98]marijevanappeldoorn@gmail.com>
Datum: 5 december 2014 08:23
Aan: mcc appeldoorn <[99]mvappeldoorn@tele2.nl>
Cc: [100]dielemans@ithodaalderop.nl, [101]info@ithodaalderop.nl,
[102]klantenservice@ithodaalederop.nl, [103]henkvanappeldoorn@tele2.nl,
[104]jacco@brommerbv.nl

  Beste heren,
  Tot dusver niets van u vernomen. Vanmorgen begaf mijn ketel het natuurlijk
weer, op Sinterklaas. Eerst bijvullen, nu F31 en service. Hij is door mij niet
aan de praat te krijgen.
  Ik vind het bijzonder vervelend dat u mij niets laat weten en de ketel aan
laat modderen. Ik verwacht dat hij vandaag vernieuwd wordt. Met vriendelijke
groeten
  Marije van Appeldoorn

Op 25 september 2014 12:29 schreef mcc appeldoorn
<[105]mvappeldoorn@tele2.nl>:   

———-
Van: Mail Delivery Subsystem <[106]mailer-daemon@googlemail.com>
Datum: 5 december 2014 08:23
Aan: [107]marijevanappeldoorn@gmail.com

Delivery to the following recipient failed permanently:

     [108]klantenservice@ithodaalederop.nl

Technical details of permanent failure:
DNS Error: Address resolution of [109] ithodaalederop.nl. failed: Domain name
not found

—– Original message —–

DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed;
        d=[110]gmail.com; s=20120113;
        h=mime-version:in-reply-to:references:date:message-id:subject:from:to
         :cc:content-type;
        bh=wVnYlakjNdK5czee17Ci3GZMpxm4YtNiWcjGWYt3sDA=;
        b=a3LBCnVoxmVt1/nLpgz6/VlMKBN/4kJdBZ3U60x1+cYDzCH8yPcqtUy0BQIGp15TbF
         9YMCeGFyUZU0xuo/LWNoBBAdjNoglu85kNybfN+pZLhXIp4YkjqVPrcl1pHtEVQ3Khxg
         v/dSL8N1HjG5WU6A76KLefsSRu8iZpBCkTjz764Q2czBFepvXPSsEWVd+OJXG8KZlvJP
         0bW+nZd5h6z793hONhn6LIduAsn1YgVv5FWx/Ow27A6PVTjCeLu5pcBuoeS4d5M0qq2V
         D99qOBJHQevzlzuQceMMQZvLbzUey6dAPy009s3TVG+dvlqoMjKBOkA2WdRiStHAv5D3
         RMKg==
MIME-Version: 1.0
X-Received: by 10.194.184.199 with SMTP id ew7mr22218564wjc.85.1417764182295;
 Thu, 04 Dec 2014 23:23:02 -0800 (PST)
Received: by 10.27.216.202 with HTTP; Thu, 4 Dec 2014 23:23:02 -0800 (PST)
In-Reply-To: <[111]web-79419107@mailbe02.swip.net>
References: <[112]web-79419107@mailbe02.swip.net>
Date: Fri, 5 Dec 2014 08:23:02 +0100
Message-ID:
<CA+=SBwuTsstpmM+msia7oBcfq88cSb8zuwfCf4=[113]BLWvLYxq2Ng@mail.gmail.com>
Subject: Re: AQ 24-ja3090465
From: Marije van appeldoorn <[114]marijevanappeldoorn@gmail.com>
To: mcc appeldoorn <[115]mvappeldoorn@tele2.nl>
Cc: [116]dielemans@ithodaalderop.nl, [117]info@ithodaalderop.nl,
        [118]klantenservice@ithodaalederop.nl,
[119]henkvanappeldoorn@tele2.nl,
        [120]jacco@brommerbv.nl
Content-Type: multipart/alternative; boundary=047d7bb03e2e760904050972f2ec
 
—– Message truncated —–

———-
Van: Mail Delivery Subsystem <[121]mailer-daemon@googlemail.com>
Datum: 5 december 2014 08:23
Aan: [122]marijevanappeldoorn@gmail.com

Delivery to the following recipient failed permanently:

     [123]henkvanappeldoorn@tele2.nl

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for
the recipient domain [124]tele2.nl by [125] smtp.tele2.nl. [212.247.156.14].

The error that the other server returned was:
550 [126]henkvanappeldoorn@tele2.nl unknown user account

—– Message truncated —–

———-
Van: Customer Contact Center Itho Daalderop
<[127]consumenten@ithodaalderop.nl>
Datum: 5 december 2014 15:20
Aan: [128]marijevanappeldoorn@gmail.com
Cc: [129]dielemans@ithodaalderop.nl, [130]info@ithodaalderop.nl,
[131]klantenservice@ithodaalederop.nl, [132]henkvanappeldoorn@tele2.nl,
[133]jacco@brommerbv.nl, [134] mvappeldoorn@tele2.nl

Geachte mevrouw Appeldoorn,

Zoals u het beschrijft heeft u uw installatie bijgevuld, de storingscode 31
heeft te maken met een te hoge cv waterdruk. Mogelijk is uw systeem te hoog op
druk gebracht waardoor het toestel niet meer in komt.
De reden voor het bijvullen en de hoge cv druk kan te maken hebben met een
defect expansievat of de vulkraan die niet geheel gesloten is.
Ik wil u daarom adviseren om  contact op te nemen met uw installateur om
ervoor te kunnen zorgen dat uw woning weer warm wordt.

Na het oplossen van deze klacht wil ik u vervolgens vragen om uw installateur
contact op te laten nemen met ons zodat Ithodaalderop samen met uw
installateur tot een gepaste oplossing kan komen.

Met vriendelijk groeten,

Patrick van Welzenes

Itho Daalderop Nederland bv
Customer Contact Center

[135]www.facebook.nl/ithodaalderop

* Wellicht dat in uw geval de garantietermijn is uitgebreid naar 5 jaar op
onderdelen doordat u of uw installateur het toestel online geregistreerd heeft
via [136] www.ithodaalderop.nl/garantie. U kunt dit nakijken via onze website
: [137] http://www.ithodaalderop.nl/serienummercheck
 

05-12-2014 08:30 – Marije van appeldoorn schreef:    

  |  |

  [138]consumenten@ithodaalderop.nl |   

_________________________________

___________________________________________________________________________________

              [139] [140][141][142]

[143]www.ithodaalderop.nl | [144]Disclaimer | [145]Inkoop- en
verkoopvoorwaarden

Beter wonen zonder energiekosten, dat wil toch iedereen? Doe mee!
[146]www.onshuisverdienthet.tv vanaf 26 oktober elke zondag op RTL4

———-
Van: Marije van appeldoorn <marijevanappeldoorn@gmail.com>
Datum: 6 december 2014 12:35
Aan: Customer Contact Center Itho Daalderop <consumenten@ithodaalderop.nl>
Cc: dielemans@ithodaalderop.nlinfo@ithodaalderop.nl,
klantenservice@ithodaalederop.nljacco@brommerbv.nl, Henk van Appeldoorn
<henkvanappeldoorn@gmail.com>, Marije van appeldoorn
<marijevanappeldoorn@gmail.com>

  Beste heren van Itho,
   
  Gisteren heb ik u weer gemaild omtrent een probleem met mijn ITHO ketel. Een
nog veel groter probleem is ontstaan door mijn gasrekening die door het
voortdurend aanslaan van de ketel 1200 euro bijbetalen bedraagt. Dit naast de
330 euro per maand die ik normaal betaal. Ook heel fors voor deze geïsoleerde
woning.
  EN
  Deze kosten ga ik op u verhalen. Het verhaal over de installatie klopt niet.
Ik heb gisteren de installateur Dennis gesproken die vijf jaar geleden al
heeft voorgesteld of er een bypass en groter overslagvat een oplossing kon
bieden. Volgens hem heeft u toen gezegd dat het  probleem dan niet verholpen
is.
   
  Zo nodig komt er een  waarrechtzaak waarbij hopelijk de onderste steen boven
komt. Deze ITHO rotketel heeft alleen aan gas mij minstens 6000 euro gekost,
vijf jaar lang teveel verbruik. Uw povere pogingen om de CV te repareren
leiden tot niets. Uw kinderachtige ruzie met, door jullie erkende
installateur, belemmert zicht op een oplossing.
   
  Ik eis schadevergoeding en zal dit maandag via rechtbijstand gaan regelen.
Tenzij u heel spoedig een voorstel doet wat mij tevreden stelt met gepaste
compensatie voor geleden gasschade plus alle( hotel)kosten die ik in het
verleden heb gemaakt omdat mijn huis steenkoud bevroren was en ik nergens naar
toe kon met 2 kleine kinderen dankzij uw ITHO ketel die mij letterlijk in de
kou laat staan.
   
  Vriendelijke groeten,
   
  Marije van Appeldoorn

Op 5 december 2014 15:20 schreef Customer Contact Center Itho Daalderop
<[147]consumenten@ithodaalderop.nl>:   

———-
Van: Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@googlemail.com>
Datum: 6 december 2014 12:35
Aan: marijevanappeldoorn@gmail.com

Delivery to the following recipient failed permanently:

     [148]klantenservice@ithodaalederop.nl

Technical details of permanent failure:
DNS Error: Address resolution of [149] ithodaalederop.nl. failed: Domain name
not found

—– Original message —–

DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed;
        d=[150]gmail.com; s=20120113;
        h=mime-version:in-reply-to:references:date:message-id:subject:from:to
         :cc:content-type;
        bh=BeOMKdLpkOxG2nCd8YfyaVIHZkcLXZ/E+qNoYjuiTjQ=;
        b=Ud9Xbou1zruzSgDW3aJ4CBDN8qIyVA7xE2+oUUalbuKKub2oo/AOBXUZOJmLafK0/k
         4gw3npUII47JItcNQ5eXQMZGejK3f48/mxTQmvjdPutZ5Wv/GqczZ+jDwg8gqGwpaJJS
         XBsWrk5LNnCpfyAy+WabNcR2DMeKwonxcfbzpWTtIBksYw9AR+p8P0sBiCEBfGdbKRxs
         rXraYAQnxgUo3vnHloKI8XwD8jV3oJa/EvCMJb95bsBPegZ6+VLJlUALg8IMwum3kJFL
         m2FEUls57D7jRWEn29lBxfDZGiv31CjK/Kc3TS6YuV+oqECIN4wRY+gS/9pIsc1yn8AS
         08Nw==
MIME-Version: 1.0
X-Received: by 10.180.96.10 with SMTP id do10mr11067031wib.16.1417865712891;
 Sat, 06 Dec 2014 03:35:12 -0800 (PST)
Received: by 10.27.216.202 with HTTP; Sat, 6 Dec 2014 03:35:12 -0800 (PST)
In-Reply-To: <[151]1417789237.789092.228485107.112030.17@otrs.itho.net>
References: <[152]web-79419107@mailbe02.swip.net>
       
<CA+=SBwuTsstpmM+msia7oBcfq88cSb8zuwfCf4=[153]BLWvLYxq2Ng@mail.gmail.com>
        <[154]1417789237.789092.228485107.112030.17@otrs.itho.net>
Date: Sat, 6 Dec 2014 12:35:12 +0100
Message-ID:
<CA+=SBwv1TLCRC2bTUXz=e0634qvEM9zf3mPptMyzced_8w7m=[155]A@mail.gmail.com>
Subject: Re: [Ticket#910112027] AQ 24-ja3090465
From: Marije van appeldoorn <[156]marijevanappeldoorn@gmail.com>
To: Customer Contact Center Itho Daalderop <[157]consumenten@ithodaalderop.nl>
Cc: [158]dielemans@ithodaalderop.nl, [159]info@ithodaalderop.nl,
        [160]klantenservice@ithodaalederop.nl, [161]jacco@brommerbv.nl,
        Henk van Appeldoorn <[162]henkvanappeldoorn@gmail.com>,
        Marije van appeldoorn <[163]marijevanappeldoorn@gmail.com>
Content-Type: multipart/alternative; boundary=f46d044480c527fe7405098a96eb
 
—– Message truncated —–

———-
Van: Itho Daalderop support <idsupport@ithodaalderop.nl>
Datum: 8 december 2014 15:34
Aan: marijevanappeldoorn@gmail.com

Geachte Mevrouw Appeldoorn,

Dank voor uw reactie,
Zoals aangegeven in mijn vorige e-mail dient u zich te wenden tot uw
installateur.
Wel kan ik u melden dat Ithodaalderop mee wil werken aan een oplossing, anders
gezegd dit is al in gang gezet. Enkele weken geleden is er een toezegging
gedaan aan uw installateur, voor zover ons bekend heeft de installateur dit
voorstel met u besproken.

met vriendelijke groet,

Patrick van Welzenes

Itho Daalderop Nederland
Support groep

[164]www.facebook.nl/ithodaalderop

* Wellicht dat in uw geval de garantietermijn is uitgebreid naar 5 jaar op
onderdelen doordat u of uw installateur het toestel online geregistreerd heeft
via [165] www.ithodaalderop.nl/garantie. U kunt dit nakijken via onze website
: [166] http://www.ithodaalderop.nl/serienummercheck

06-12-2014 12:40 – Marije van appeldoorn schreef:    

idsupport  |  |  Itho Daalderop Nederland

  [167]idsupport@ithodaalderop.nl |   

_________________________________

___________________________________________________________________________________

              [168] [169][170][171]

[172]www.ithodaalderop.nl | [173]Disclaimer | [174]Inkoop- en
verkoopvoorwaarden

Beter wonen zonder energiekosten, dat wil toch iedereen? Doe mee!
[175]www.onshuisverdienthet.tv vanaf 26 oktober elke zondag op RTL4

———-
Van: Marije van appeldoorn <marijevanappeldoorn@gmail.com>
Datum: 9 december 2014 08:24
Aan: Itho Daalderop support <idsupport@ithodaalderop.nl>, jacco@brommerbv.nl,
Henk van Appeldoorn <henkvanappeldoorn@gmail.com>,
consumenten@ithodaalderop.nlr.dielemans@ithodaalderop.nl

  Beste meneer van Welzenes en andere,
   
  Ik vraag u mijn mail goed te lezen. Ik vraag niet om een oplossing waarvan u
zelf tegen mijn oude installateur heeft gezegd dat het geen oplossing is. Ik
vraag niet om een oplossing die mij weer honderden zo niet duizenden euro’s
kost. Ik vraag om een nieuwe ketel en een schadevergoeding voor het teveel aan
gas en geleden ongemak.
  Gaat dit niet goedschiks dan kwaadschiks. Ik ben na vijf jaar toe aan een
ketel die werkt. En ik kan me gasrekeningen vn 1200 euro bij betalen op de
reeds 300 pm die ik betaal niet permitteren en maak dat nu uw probleem.
  Vriendelijke groeten
  Marije van Appeldoorn

  Op 8 december 2014 15:34 schreef Itho Daalderop support
<[176]idsupport@ithodaalderop.nl>:   

———-
Van: Itho Daalderop support <idsupport@ithodaalderop.nl>
Datum: 9 december 2014 18:35
Aan: marijevanappeldoorn@gmail.com

Geachte Mevrouw Appeldoorn,

Wederom adviseer ik u contact op te nemen met uw installateur,
Loodgietersbedrijf H. Brommer.
De problemen die u heeft ervaren zijn niet alleen aan de ketel toe te
schrijven,
Er is bij u een installatie check uitgevoerd waarbij een aantal zaken aan het
licht zijn gekomen.
Om te voorkomen dat de problemen aanhouden (ook na het vervangen van de cv
ketel) dienen er een aantal aanpassing aan uw installatie uitgevoerd te
worden.
Ithodaalderop heeft al toegezegd mee te willen werken door na het aanpassen
van de installatie u een nieuwe ketel aan te bieden.
Echter zijn deze afspraken met uw installateur gemaakt, als het goed is bent u
daarvan op de hoogte.

met vriendelijke groet,

Patrick van Welzenes

Itho Daalderop Nederland
Support groep

[177]www.facebook.nl/ithodaalderop

* Wellicht dat in uw geval de garantietermijn is uitgebreid naar 5 jaar op
onderdelen doordat u of uw installateur het toestel online geregistreerd heeft
via [178] www.ithodaalderop.nl/garantie. U kunt dit nakijken via onze website
: [179] http://www.ithodaalderop.nl/serienummercheck

09-12-2014 08:30 – Marije van appeldoorn schreef:   

———-
Van: Marije van appeldoorn <marijevanappeldoorn@gmail.com>
Datum: 9 december 2014 21:13
Aan: Itho Daalderop support <idsupport@ithodaalderop.nl>, Robert Dielemans
<r.dielemans@ithodaalderop.nl>, Henk van Appldoorn
<henkvanappeldoorn@gmail.com>

  Beste meneer van Welzenes,
   
  U heeft weer mijn mail niet goed gelezen blijkt. Ik ga geen 635 euro aan de
firma Brommer betalen voor aanpassing aan de installatie. Mijn vorige door u
goed gekeurde installateur Dennis van Dennis BV heeft u jaren geleden
voorgesteld om dezelfde aanpassing te doen als de firma Brommer nu wil gaan
doen. Toen heeft Itho aangeven dat dit geen enkel verschil zou uit maken en
heeft toen maar weer een nieuwe (de 2e) ketel opgehangen.
  En nu zou dit het wereldwonder moeten opleveren, daar heb ik geen enkel
vertrouwen in. En zeker niet voor 635 euro bovenop allle ellende die ik al heb
gehad.
   
  Zes jaar lang verbruik ik 300 euro gas in een huishouden met 3p en een
appartement van 100 m2. Dit alleen maar door uw firma. Nu kreeg ik afgelopen
jaar 1200 euro nog daarbij. Dat is absurd.
  De firma Brommer heb ik onlangs gevraagd om de ketel in onderhoud te nemen
maar die hebben verder met de geschiedenis van installatie niets van doen.
Kijkt u vooral uw oude archief voor de fusie na want daar staat alles
beschreven.
  Zoals ik heb gezegd krijgt u een schadeclaim van jewelste voor uw niet zo
fantastische aquamax. En u hoeft niet te antwoorden dat ik contact opnemen met
mijn installateur want dat heb ik ondertussen begrepen, ik zou als ik u was
contact opnemen met uw juridische afdeling. Vriendelijke groeten
  Marije van Appeldoorn
   
  Drs. Mcc van Appeldoorn
  Rembrandtweg 353
  1181 GL Amstelveen
  020 6642809
  06 48130162

  Op 9 december 2014 18:35 schreef Itho Daalderop support
<[180]idsupport@ithodaalderop.nl>:   

———-
Van: Marije van appeldoorn <marijevanappeldoorn@gmail.com>
Datum: 9 december 2014 21:15
Aan: Henk van Appeldoorn <henkvanappeldoorn@gmail.com>

Doorgestuurde conversatie
Onderwerp: AQ 24-ja3090465
————————

Van: mcc appeldoorn <[181]mvappeldoorn@tele2.nl>
Datum: 25 september 2014 12:29
Aan: [182]dielemans@ithodaalderop.nl, [183]info@ithodaalderop.nl,
[184]klantenservice@ithodaalederop.nl
Cc: [185]henkvanappeldoorn@tele2.nl, [186]jacco@brommerbv.nl

———-
Van: mcc appeldoorn <[187]mvappeldoorn@tele2.nl>
Datum: 25 september 2014 12:30
Aan: [188]henkvanappeldoorn@gmail.com, [189]marijesva@hotmail.com

— het doorgestuurde bericht volgt —

———- Doorgestuurd bericht ———-
From: mcc appeldoorn <[190]mvappeldoorn@tele2.nl>
To: [191]dielemans@ithodaalderop.nl, [192]info@ithodaalderop.nl,
[193]klantenservice@ithodaalederop.nl
Cc: [194]henkvanappeldoorn@tele2.nl, [195]jacco@brommerbv.nl
Date: Thu, 25 Sep 2014 12:29:18 +0200
Subject: AQ 24-ja3090465   
———-
Van: mcc appeldoorn <[196]mvappeldoorn@tele2.nl>
Datum: 25 september 2014 12:38
Aan: [197]dielemans@ithodaalderop.nl, [198]info@ithodaalderop.nl,
[199]klantenservice@ithodaalederop.nl
Cc: [200]henkvanappeldoorn@gmail.com, [201]jacco@brommerbv.nl

nog een keer met bijlage, excuus    

> Robert Dielemans
> Manager Business operations
> Itho Daalderop Nederland
>
>
> Van: Robert Dielemans
> Verzonden: woensdag 22 januari 2014 9:46
> Aan:
>'[202]mvappeldoorn@tele2.nl
> CC: Arjan van Rijnen; Sander Zuidgeest
> Onderwerp: Itho Services
>
> Geachte mevrouw Van Apeldoorn,
>
> Naar aanleiding van uw schrijven kunnen wij u als volgt
>berichten.
>
> Voor zover wij hebben na kunnen gaan, is de installatie
> geplaatst/onderhouden door D.I.B. Dennis Interieur Bouw
>te Amsterdam.
> Wij zullen in eerste instantie in contact treden met
>dit installatiebedrijf
> om uw situatie met hun te bespreken.
>
> Met vriendelijke groet,
>
>
> Robert Dielemans
> Manager Business operations
> Itho Daalderop Nederland
>
>
>
>
>
>
>
> Robert Dielemans | Manager Business Operations | Itho
>Daalderop Nederland
>
> [203]r.dielemans@ithodaalderop.nl
>| +31 10
> 427 85 67 | +31 6 51 13 9442
>
>
> ____________________________BeantwoordenAllen beantwoordenDoorsturen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

%d bloggers liken dit: