Marije van appeldoorn <marijevanappeldoorn@gmail.com>22 sep. 2016 10:38aan Henk, ZiggoFredHelaas mogen we van jouw op 17 berichten over schimmel en de keuken geen antwoord krijgen. Volgens de reglementen zou je binnen 14 dagen moeten antwoorden. De centrale ventilatie zowel in de badkamer, wc, en keuken doet het niet. Dat heeft Brommer gezien. Ze kunnen dat niet repareren.Daar heb je ook de afgelopen jaren heel veel berichten over gekregen. Ik ga nu Veenstra regelen om het op te lossen. Die moeten echter wel bij jullie naar boven kunnen. Zou je daar rekening mee willen houden? En niet net als schoorsteenveeger eigenlijk onmogelijk maken om dak op te gaan.Wij stoppen vanaf nu de bijdrage aan de VVE en zijn niet aansprakelijk voor achterstallig onderhoud met gevolgschade voor het hele gebouw. Je kan niet altijd maar niets doen en niet reageren zonder gevolgen. De bijdrage vanaf nu naar de keuken die we hebben verwijderd (herstel van schimmel meneer, het huis, herstel van gaten, en de badkamer vernieuwen die door schimmel zo is aangetast dat die onbruikbaar is. Eerst moet dan ventilatie in orde zijn. Je hebt ook niet het nummer van de opstal nog de naam gegeven zodat we daar wellicht schade konden verhalen. Je hebt schimmel proberen te bestrijden zonder de oorzaak te weten. Bij aida lekkende riool. Bij mij stukke ventilatie. En ipv het oplossen negeer je onze mails. Jammer je laat ons geen andere keus dan de bijdrage niet meer te voldoen zolang wij een schuld op de VVE hebben. Vriendelijke groetenHenk en Marije
Op 21 april 2016 11:41 schreef <marijevanappeldoorn@gmail.com>: Ik kan helemaal geen schimmel ontdekken vreemd genoeg. Die meneer zei dat het onder zat op twee muren. Rob ook niet. Witte plek is denk ik van buitenkraan. Deze firma heeft ook boven de plint ipv achter gatenkaas gemaakt. Heb contact opgenomen en afgesproken deze foto, s door te sturen.Wat te doen?Marije
Verstuurd vanaf mijn iPhone Begin doorgestuurd bericht: