Geachte heer mevrouw,Afgelopen zomer ben ik geopereerd aan borstkanker. Toen eenmaal zwelling weg was bleek dat verkeerde cupmaat ( B80 ipv D85) was geplaatst. Dit was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen en ik heb daarvan ernstige psychische schade ondervonden. In eerste instantie heb ik bij het klachten buro van het Anthony van leeuwenhoek ziekenhuis de klacht ter signalering gemeld. De plastisch chirurg beloofde toen gouden bergen om het probleem op te lossen. Onlangs bezocht ik voor de 3e x dit jaar deze plasticus en wederom kon het probleem niet verholpen. Ik heb ondertussen het klachten buro (mevrouw moppi) gemeld dat ik het niet eens ben met doodzwijgen. Ik zou ook heel graag willen dat procedure veranderd wordt zodat dit niet nog een keer kan gebeuren. Ook heb ik financiële schade geleden (ben arbeidsongeschikt op dit moment. Niet alleen vanwege verkeerde prothese vanzelfsprekend maar het heeft niet geholpen). Daarnaast heb ik diverse andere extra kosten gemaakt door deze fout.
Mevrouw Moppi  van het AVL neemt vandaag of morgen contact op.Graag zou ik willen bespreken wat juridisch mijn mogelijkheden zijn? Navraag leerde mij vanmorgen dat ik hiervoor verzekerd was. Hieronder volgt de correspondentie tot nu toe.
Met vriendelijke groeten,Marije van AppeldoornRembrandtweg 353, 1181 GLAmstelveen06 48130162klantnummer 118002



g.moppi@nki.nl
12 mei (11 dagen geleden)
aan mij

Geachte mevrouw Van Appeldoorn,

Onderstaand mailbericht is in goede orde door het klachtenbureau ontvangen. Uw klacht is verleden jaar inderdaad opgenomen ter signalering in de klachtenregistratie. Uit uw mail maak ik echter op dat de onvrede over de gang van zaken, bij u nog niet is weggenomen. U geeft verder aan dat u zich daar naar en onbegrepen door voelt en dat spijt mij om te lezen. Wanneer u het erop prijs stelt, kunnen wij een belafspraak maken om een en ander met elkaar te bespreken en te bekijken wat de mogelijkheden zijn binnen de klachtenbemiddeling.

Volgende week ben ik echter afwezig, maar maandag 23 mei of dinsdag 24 mei kan ik een telefonisch overleg met u inplannen. Kunt u mij voor de volledigheid per mail laten weten of dit voor u een optie is en zo ja, op welk telefoonnummer ik u dan kan bereiken? Ik verneem het graag van u terug en alvast hartelijk dank voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Mw. G. E.J. Woudwijk- Moppi

Klachtenfunctionaris

From: Marije van appeldoorn [mailto:marijevanappeldoorn@gmail.com
Sent: Wednesday, May 11, 2016 4:41 PM
To: Klachtenbureau Clienten
Subject: Re: afronding

Dag mevrouw, meneer.

In eerste instantie na alle chemo en operatie toestanden heb ik de klacht ter signalering neer gelegd. Echter ik wil dat niemand zoiets in de toekomst weer gebeurt. Dat kan heel eenvoudig door betere procedures in te bouwen en niet alleen een bestelmoment. Net als aan welke kant, links of rechts, zou welke maat ook diverse keren gevraagd moeten worden. In eerste instantie beloofde betrokken plastisch chirurg goede bergen. Nu bestaat er een soort zwijgplicht om het vooral er niet met mijn over te hebben. Dat vind ik naar en voel me daardoor erg onbegrepen. Elke keer als ik iets voorstel blijkt in de praktijk toch niet mogelijk. Ik neem aan dat zo soort toch wel grote fout (in mijn ogen) aan de inspectie is doorgegeven. Ik ga me bezinnen op verdere stappen.

Met vriendelijke groeten,

marije van Appeldoorn

Op 26 november 2015 15:24 schreef <klachten@nki.nl>:

Geachte mevrouw Van Appeldoorn,

Onderstaande mail is door het klachtenbureau naar u verzonden ter bevestiging van de goede ontvangst van uw klacht. Hierbij wil ik u informeren dat uw klacht is opgenomen in de anonieme klachtenregistratie, die ter signalering aan de raad van bestuur en de clusterhoofden wordt teruggekoppeld. Hiermee komt de signalering uit uw klacht onder de aandacht van de diverse beleidsmakers die deze intern zullen oppakken. Er volgt echter geen terugkoppeling naar u toe en de procedure is hiermee afgerond. Mocht u de klacht actief willen laten afhandelen, dan kan ik de klacht voor u bemiddeling. Ik leg uw klacht dan voor aan de betrokkenen en koppel aan u de reactie terug. Wanneer u dit wenst, dan kunt u contact met mij opnemen via de mail of wij maken een belafspraak om het door te spreken. Mocht u geen reactie meer geven, dan ga ik ervanuit dat de opname in de klachtenregistratie ter signalering, voor u afdoende is.


Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u in elk geval het allerbeste toe.

Met vriendelijke groet,
Gemi Woudwijk- Moppi
Klachtenfunctionaris

Advocaten info@joostenadvocaten.nl via sites.savviihq.com do 24 aug. 2017 10:32
aan mij

Beste 06 48130162

Bedankt voor uw aanvraag. Wij hebben de volgende gegevens van u ontvangen:

Naam: Marije van Appeldoorn
Telefoon: 06 48130162
E-mail: marijevanappeldoorn@gmail.com

Opmerkingen:
Dag,
Graag heb ik hulp nodig inzake een verkeerde maat borst prothese, geplaatst door AVL.

Daarbij komt dat er, volgens Bergmankliniek te weinig vet onder huid is geplaatst waardoor heel veel pijn.

Heb eerst klacht ingediend en alles zou worden opgelost. Nu 2 jaar verder en nog steeds impasse.

Zou u mij kunnen helpen?

Alvast heel hartelijk dank,
Marije van Appeldoorn

We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,


________________________________
Van: Klachtenbureau Clienten
Verzonden: woensdag 28 oktober 2015 16:29
Aan: ‘marijevanappeldoorn@gmail.com
Onderwerp: Bevestiging van ontvangst van uw klacht bij het Antoni van Leeuwenhoek

Geachte mevrouw van Appeldoorn,

Hiermee bevestig ik de klacht die u vanmiddag telefonisch indiende over de verkeerde prothese. Ik dank u voor het feit dat u deze klacht indient zodat deze kan worden geregistreerd en bij kan dragen aan verbetering.

Ik lichtte u telefonisch de verschillende manieren toe waarop in het Antoni van Leeuwenhoek met klachten kan worden omgegaan en voeg zoals toegezegd hierbij de folder waarin deze worden beschreven. U kunt dan rustig afwegen wat u denkt dat het beste past in uw situatie.

Als u weet wat u wenst kunt u contact met ons opnemen. Onze contactgegevens staan hieronder vermeld.

Met vriendelijke groet,
Irene Hamerling
Ambtelijke secretaris
Raad van Bestuur
t: 020-5122864
e: klachtenbureauclienten@nki.nl
[cid:image001.jpg@01D1119D.D65BC090]


Van:
 Marije van appeldoorn [mailto:marijevanappeldoorn@gmail.com]
Verzonden: maandag 6 november 2017 08:40
Aan: Esther Reijnders <reijnders@rvadvocaten.nl>
Onderwerp: Re: uw zaak tegen het AvL

Beste mevrouw Reijnders.

Heb uw mail gemist per ongeluk. Heel graag zou ik contact willen opnemen inderdaad. Ik geloof dat er problemen zijn ontstaan rond het opvragen van het dossier bij de plastisch chirurgen van het AVL. Ik ben naar derde partij gegaan, pff, op advies van mijn gewone arts in AVL, het Alexander Monroe. Was eerder bij Bergman maar die vond het vet inspuiten niet zijn kunstje en ik was daar niet verzekerd. Dus vandaar derde partij maar ik geloof niet dat dossier uit AVL naar Alexander Monroe komt zonder juridische hulp. 

Vriendelijke groeten

Marije van Appeldoorn

Op 2 november 2017 om 12:58 schreef Esther Reijnders <reijnders@rvadvocaten.nl>:

Geachte mevrouw Van Appeldoorn,

Naomi Martin van VvAA rechtsbijstand gaf mij uw e-mail adres met het verzoek contact met u op te nemen over uw zaak tegen het AvL. Zij verzocht mij om u te adviseren over uw kansen tegen het AvL. Wanneer bent u morgen bereikbaar? Dan bel ik u even. Vanmiddag ben ik in bespreking.

Hopelijk tot morgen.

Met vriendelijke groet,

Esther Reijnders, advocaat

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

%d bloggers liken dit: